Content Marketing Kursus

Lær Content Marketing 1 Dag 

Vil du lære at arbejde målrettet med content marketing? Vil du kunne eksekvere processen fra strategi til konkret indhold på jeres sites? Lær om indholdsstrategi, planlægning og måling på dine content aktiviteter.

På kurset får du erfaringerne med hvordan du arbejder med content marketing i praksis – “do and dont’s”. Du får ikke kun teori, men også vigtige praktiske værktøjer som du vil kunne tage direkte i brug, når du kommer hjem for dit kursus. Kurset er praktisk orienteret ”hands on” kursus.

dit udbytte content marketing kursus

  • Lær om at producere godt indhold
  • Hvordan designer du din content marketing strategi
  • Lær om content markedsføringsplan
  • Lær hvordan du producerer indhold til dine målgrupper
  • Målrettet content til kundetyper
  • Hvordan udfører jeg eksekvering og effektmåling
  • Lær om content marketing værktøjerne. Google Analytics, Content Søgeord, SEO
  • Cases og eksempler

hvad siger kursisterne

kollega "for Free"

2 for 1

Læs mere her

du får

N Max 7 deltagere per hold
N Hands on undervisning
N Content  ekspert underviser
N Online kursusmateriale
N Tilfredshedsgaranti

Pris 3.900 kr.

ekskl. moms

kontakt os

Ring på telefon: 48 16 30 81
Send en email til info@comss.dk

kursus datoer

Datoer Sted Underviser
02.dec kl. 9.00-15.30 København, Købmagergade 67 Ninna Busk
13.jan kl. 9.00-15.30 København, Købmagergade 67 Ninna Busk
11.mar kl. 9.00-15.30 København, Købmagergade 67 Ninna Busk
17.jun kl. 9.00-15.30 København, Købmagergade 67 Ninna Busk

praktisk

  • Undervisning kl. 9.00 – 15.30
  • Morgenkaffe, frugter, frokost på restaurant, the, kaffe, søde sager
  • Kursusmateriale online
  • Medbring egen computer
  • 100 meter fra Nørreport st.
  • Tilfredshedsgaranti

Pris 3.900 kr.

ekskl. moms

2 kurser

6.900 kr. ekskl. moms
Spar 900 kr.

Tidligere kursister siger …

topdanmark

Bettina Møller Jensen

Topdanmark

“Den største oplevelse jeg har fået med hjem er erkendelsen af, at værktøjerne i sig selv ikke gør det. Guldet ligger i at kombinere værktøjer med en online strategi. Der var værktøjer jeg ikke havde stiftet bekendtskab med tidligere og det var super at opleve det hele i en sammenhæng.”

★★★★★

cbs

Patrick Znaty

Copenhagen Business School

“Det var fremragende. Når interessen er der, så rammer det plet hver gang. Kursusrammerne og -styringen var god – ikke noget med for få/mange pauser eller forsinkelser ift. sluttidspunkter. Det sætter jeg stor pris på. Jeg kan kun anbefale dette kursus til alle, der måtte overveje det.”

★★★★★

YouSee

Ivan Danielsen

YouSee

“Der var værktøjer jeg ikke havde stiftet bekendtskab med tidligere og hele annoncedelen var ny for mig, og det var super at opleve det hele i en sammenhæng. Jeg ville ønske at jeg havde taget kurset allerede for flere år siden. Jeg oplevede en underviser der selv levede kulturen.

★★★★☆

indhold content marketing kursus

Content Is King

Det digitale indhold skal være levende historier, som læserne finder værdi ved at dele med andre. Produktion, udgivelse og distribution af online kvalitetsindhold er en afgørende konkurrenceparameter i bestræbelserne på at tiltrække eksisterende og nye kunder.

B2B og B2C Content

Du får et grundigt kendskab til håndtering af kommercielle og organisatoriske problemstillinger forbundet med content marketing, både B2B og B2C virksomheder. Du bliver i stand til at planlægge, udvikle og eksekvere content marketing programmer.

Owned or Earned Media

Fordele og ulemper ved betalt media, owned media, earned media og employed media. Rundt om indholdskalenderen, ”guest-blogging”, ”curated content” og ”newsjacking”. Måling og opfølgning. Content planlægning og eksekvering.

Cases og Opgaver

Content Marketing kurset vil foregå som holdundervisning med en kombination af teori, praktiske eksempler, cases og opgaver. Underviseren er specialist på området og har mange års relevant erfaring. Der vil desuden være online inspirationsindlæg fra eksperter på området.

Valg af Content

Du lærer at udvælge det gode indhold, der matcher netop din målgruppes ønsker og behov. Og for at få succes med content marketing er det derfor vigtigt, at du kender best practice inden for content marketing, og at du har kendskab til, hvordan man planlægger og organiserer produktionen af indhold.

Content Marketing

Hvad er content marketing? Hvordan virker det? Hvilke værktøjer? Og hvordan implementeres det? Det er bare nogle af de spørgsmål, der typisk opstår, når man arbejder med content marketing. Content marketing er en markedsførings disciplin, der rummer mange facetter.

Kig ind 

Underviser 

Ninna Busk-Rasmussen

Ninna Busk Rasmussen

Content Marketing Ekspert

Få mere information

2 dage

6.900 kr. ekskl. moms
Spar 900 kr.

3 dage

9.900 kr. ekskl. moms
Spar 1.900 kr.

4 dage

12.900 kr. ekskl. moms
Spar 2.900 kr.

Flere dage

Mere Rabat Her
Spar Flere Penge

Tilmeld dig Content Marketing her

restaurant frokost

I København har vi mulighed for at spise på de lokale restauranter nær Compass lokaler på Kultorvet.

Derfor skal du vælge Compass

N Max 7 deltagere per hold
N Hands on undervisning
N Undervisning af eksperter
N Online kursusmateriale
N Tilfredshedsgaranti

Ninna Busk-Rasmussen

Ninna Busk Rasmussen

Tekst og Content Marketing Ekspert

Ninna Busk Rasmussen har en kandidat i Kommunikation og Psykologi, og omtaler sig selv som lidt af en kommunikationsnørd. Hendes faglige baggrund og erfaringer, udgør en strategisk tekstforfatter, der ikke blot hviler på mavefornemmelser eller instinkt, men som også tager udgangspunkt i data. Ninna er vant til at tænke ud af boksen, og så er hun heller ikke bange for at lege med sproget, hvilket du også vil komme til at mærke.