Digital Marketing Business Diploma uddannelsen

Certificeret Digital Marketing Diploma 17 Dage

HOLDSTART HVER UGE KØBENHAVN KØBMAGERGADE 67

På denne certificerede uddannelse lærer du alt det vigtige du skal bruge som Digital Marketing Manager. Uddannelsen er tilpasset ambitiøse nøglemedarbejdere og ledere der skal udvikle forretningen ind i en digital virkelig hvor markedsføringskrigen foregår på nettet gennem digitale kanaler. Uddannelsen er modulopbygget, og du kan starte præcis den uge der passer i din kalender, og gennemføre uddannelsen i det tempo der passer dig.

Kommer du fra en analog verden, og oplever du uklarked overfor de mange nye digitale værktøjer, så vil du lære dem på denne uddannelse. Du får ikke kun teori, men også alle de vigtige praktiske værktøjer, som du vil kunne tage i brug, når du kommer hjem efter hvert modul. Kurset er praktisk orienteret ”hands on” kursus, og vi ligger særlig vægt på at give dig færdigheder i de digitale værktøjer.

Uddannelæsens indhold

Uddannelsen udgøres af Digitale Markedsføring Uddannelse, overbygget med 6 ekstra moduler om digital markedsføring. Fælles for alle modulerne er, at vi ligger særlig vægt på at udvikle dine tekniske færdigheder. Vores holdning er, at du ikke kun skal have overblikket – du skal selv kunne trykke på knapperne. Du vil derfor opleve meget “hands on” i undervisningen. 

Moduler på Det Digitale Markedsføring Kursus 

  1. Digital Markedsføring Strategi
  2. WordPress
  3. Google Ads
  4. Google Analytics
  5. E-Mail Markedsføring
  6. SEO Optimering
  7. Facebook Annoncering
  8. Instagram Management

Ekstra moduler for at opnå Digital Marketing Business Diploma

11. UX Design og Brugeroplevelsen
12. SEO II og Linkbuilding
14. Skriv god tekst til SEO
15. Content Marketing
16. WordPress Udvidet
17. InDesign
18. Videoproduktion til YouTube

undervisningsform 

Det er blevet moderne med online og e-learning. Vi er gået den stik modsatte vej. Vores erfaring er, at det kan være svært at komme videre når det tekniske driller, og den seneste forskning viser også, at undervisning i små hold giver bedre mulighed for drøftelse af problemstillinger. Vi har derfor valgt, at gennemføre akademiets kurser med undervisningen i små hold af højst 7 kursister. Din underviser er lige ved hånden, og der er tid til at drøfte lige præcis dine interesser. 

certificering 

 

Vi anbefaler at du lader dig certificere, og det er vores ansvar at du kommer herfra med et certifikat i hånden. Uddannelsens certificering udgøres af to selvvalgte projektopgaver som du udarbejder under uddannelsesforløbet. Efter endt uddannelse, og godkendte projektopgaver, vil du have opnået Digital Marketing Business Diploma certificering. Læs her mere om certificering.

fleksible datoer og start 

Koncentreret over 2-3 måneder, eller over tid når kalenderen tillader det? Det bestemmer du selv.  Uddannelse er modulopbygget, og rækkefølgen kan vælges vilkårligt. Der afvikles et eller flere moduler hver uge. 

  • Vælg selv hvornår du vil starte – denne eller næste uge?
  • Gennemføre uddannelsen koncentreret over 2 måneder eller over 12 måneder.
digital marketing business diploma certifikat

Start denne uge

N Holdstart hver uge 
N 17 Dage fleksibelt
N Små hold max 7 deltagere
N Certificeret uddannelse
N Undervisning af eksperter
N Certificeret uddannelse

Pris 59.800 kr.

ekskl. moms
Ring på telefon: 48 16 30 81
Send en email til info@comss.dk

kollega "for Free"

2 for 1

Læs mere her

Næste kursus start

Du kan tilmelde dig disse moduler og senere tilvælge de sidste moduler.

Datoer Ugedag Lokation Emne Underviser
02/11/20 Mandag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. E-mail Markedsføring Marie Wengler
09/11/20 Mandag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. WordPress Rasmus Olesen
10/11/20 Tirsdag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Instagram Camilla Falkvist
16/11/20 Mandag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Analytics Thomas Søby
23/11/20 Mandag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Digital Strategi Marie Wengler
27/11/20 Fredag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Facebook Annoncering Marie Wengler
02/12/20 Onsdag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. SEO Optimering Rasmus Olesen
07/12/20 Mandag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Ads Thomas Søby

praktisk

  • Undervisning kl. 9.00 – 15.30
  • Hos Compass, Købmagergade 67
  • Morgenkaffe, frugter, frokost på restaurant, the, kaffe, søde sager
  • Kursusmateriale online
  • Medbring egen computer
  • 100 meter fra Nørreport st.
  • 100% Tilfredshedsgaranti

Pris 59.800 kr.

ekskl. moms

Kig ind

Tidligere kursister siger …

sparnord

Mette Nielsen

Spar Nord Bank

Meget inspirerende og super god undervisning. Vi fik en stor konkret værktøjskasse, som jeg i større eller mindre grad kan bruge både i forbindelse med mine arbejdsopgaver og udenfor arbejdstiden. Tak for et super godt kursus 🙂

★★★★★

carlsberg

Albena Jensen

Carlsberg

God struktur i undervisning og de øvelser vi var igennem. Mange gode praktiske råd om værktøjerne og mange gode eksempler fra det virkelige liv som jeg satte stor pris på. Jeg takker for denne gang og håber at kunne komme igen en anden gang

★★★★★

ambu

AMBU

Dennis Petersen

Meget udbytterigt kursus. Særligt hvorledes jeg kommer videre med værktøjerne i min dagligdag havde stor værdi for mig. Underviseren gjorde det faglige stof enkelt og jordnært, og jeg glæder mig til at fortsætte med arbejdet hjemme. Tak for et super kursus.

★★★★☆

Indhold på Digital Marketing Business Diploma uddannelsen

Digital Strategi

Du lærer at udarbejde en SoMe online strategi, og hvorledes du eksekverer strategien til konkrete resultater. Du bliver bevist om muligheder og begrænsninger med dine digitale kanaler, herunder E-mail markedsføring, Facebook, Instagram og LinkedIn og hvordan du får mest muligt udbytte af de enkelte medier.

Google Ads Modulet

Er du ikke lige øverst på Google side et, så lærer du hvordan du med Google Ads på en omkostnings-effektivt måde kan købe dig op øverst Google’s side et. Du lærer at opsætte omkostningseffektive kampagner. Modulet er et hands on kursus hvor du i praksis selv opsætter dine kampagner.

Google Analytics

På Google Analytics modulet lærer du at overvæge brugeradfærd, trafikmønstre, konverteringer og muligheder for optimering på jeres sites. Efter modulet vil du have opnået en forståelse for Google’s store forretningspotentiale, og du vil have lært, præcis hvordan du kan udnytte dine nye informationer.

Instagram Management

På modulet får du erfaringerne med hvordan du arbejder med Instagram management i praksis – “do and dont’s”. Du får ikke kun teori, men også vigtige praktiske værktøjer som du vil kunne tage direkte i brug, når du kommer hjem for dit modulet. Modulet er et praktisk orienteret ”hands on” modul hvor du lærer at koordinere dine Instagram aktiviteter på en effektiv måde.

WordPress Modulet

Langt de fleste bruger i dag WordPress som CMS, og som online marketing manager skal du selv kunne tilpasse sider og indhold på jeres hjemmeside. På WordPress modulet lærer du om værktøjets grundliggende funktionalitet og hvordan du kommer i gang med at bygge hjemmesider i WordPress. Modulet er tilpasset dig der ikke har en baggrund som programmør.

U

SEO Optimering

Hvordan anvender jeg SEO? Hvordan virker det? Hvad virker? Hvilke værktøjer? Og hvordan arbejder jeg med det i praksis med alle de parametre? Det er bare nogle af de spørgsmål, der typisk opstår, når man arbejder med SEO. SEO er en disciplin som du skal kunne som online marketing manager og som rummer mange analytiske facetter. Lær dem her på modulet.

Facebook Annoncering

Dette modul er for dig der skal bruge Facebook i professionel øjemed, og selv skal kunne eksekvere processen og generere Facebook annoncer i Facebook Business Manageren? Der er fokus på det tekniske. Du får værktøjer til planlægning, opsætning, produktion og opfølgning, og når du kommer hjem kan du selv varetage opgaverne med Facebook annoncering. Du kan her læse mere om digital marketing.

E-mail Markedsføring

Er E-mail markedsføring en død sild? Nej, og skal du koordinere dine E-mail aktiviteter med de andre marketing aktiviteter, så er dette modul helt centralt? Du lærer at eksekvere processen fra segment strategi til konkret indhold og timing i din E-mail markedsføring? På dette modul får du værktøjer til strategi, planlægning, annonceproduktion og opfølgning på dine E-mail markedsføring. Vi bruger værktøjet MailChimp.

Certificering

Digital Markedsføring kurset vil foregå som holdundervisning i små hold med en kombination af teori, praktiske eksempler, cases og opgaver. Uddannelsen afsluttes med certificering gennem en selvvalgt projektopgave hvor du anvender hvad du har lært i praksis. Har du intet projekt har vi en case som du kan benytte. Det er vores ansvar at du bliver certificeret Digital Marketing Manager.

Undervisere

Rasmus B Olesen

Kristoffer Hovland

Automatiserings og Web Ekspert

Få mere information

Thomas Søby Andersen

Thomas Søby Andersen

Google Ads og Analytics Ekspert

Få mere information

Rasmus B Olesen

Rasmus Bang Olesen

SEO Ekspert og Webudvikler

Få mere information

Rasmus B Olesen

Marie Wengler

Ekspert i digital kommunikation

Få mere information

Ninna Busk-Rasmussen

Ninna Busk Rasmussen

Content Marketing Ekspert

Få mere information

Niels Fester

Niels Fester

Uddannelsesansvarlig

Få mere information

Camilla Falkvist

Camilla Falkvist

Instagram Management Ekspert

Få mere information

Vælg datoer

DATOER DAN DU VÆLGE EFTER BEHAG. RÆKKEFØLGE ER UNDERORDNET.

    Italiensk frokost

    Vi spiser frokost på vores lokale italienske restaurant La Perla i København, 200 meter fra vores kontor. 

    hvorfor compass?

    N Max 7 deltagere per hold
    N Hands on undervisning
    N Undervisning af eksperter
    N Online kursusmateriale
    N Tilfredshedsgaranti

    Kristoffer Hovland

    Director Technology Development

    Kristoffer er uddannet Diplomingeniør fra DTU. Han er ansvarlig for udvikling af akademiets RPA backend kompetencer, og den tekniske udvikling og drift af akademiets RPA automatisering. Kristoffer underviser på akademiets RPA kurser, og supporterer kunder indenfor RPA udvikling. Kristoffer er certificerede UiPath udvikler.

    Thomas Søby Andersen

    Thomas Søby Andersen

    Google Ads og Analytics Ekspert

    Thomas Søby Andersen har mere end 12 års erfaring indenfor online markedsføring. I de tidlige år var hans fokus på at lave SEO for egne hjemmesider, men de sidste næsten 5 år har det været som selvstændig freelancer med fokus på Google Ads & Analytics.

    Rasmus B Olesen

    Rasmus Bang Olesen

    SEO Ekspert og Webudvikler

    Rasmus Bang Olesen. Rasmus er webnørd med stor kærlighed til SEO. Han er indehaver af Improvize, som leverer strategisk SEO-rådgivning til mindre og mellemstore virksomheder. Han er uddannet datalog fra Aalborg Universitet og har arbejdet mere end 10 år ”hands on” med udvikling, drift og SEO optimering af websites.

    Marie Wengler

    Ekspert i digital kommunikation og markedsføring.

    Marie voksede op med reklame, kommunikation og design, og bruger værktøjerne som sin forlængede arm. Sideløbende med sine opgaver hos Compass, har hun drevet egen selvstændig virksomhed, hvor hun har arbejdet med digital kommunikation og hjulpet både store og små virksomheder. Hun har international erfaring og har deltaget på udstillinger i Berlin og L.A. med flere af sine egne projekter.

    Ninna Busk-Rasmussen

    Ninna Busk Rasmussen

    Tekst og Content Marketing Ekspert

    Ninna Busk Rasmussen har en kandidat i Kommunikation og Psykologi, og omtaler sig selv som lidt af en kommunikationsnørd. Hendes faglige baggrund og erfaringer, udgør en strategisk tekstforfatter, der ikke blot hviler på mavefornemmelser eller instinkt, men som også tager udgangspunkt i data. Ninna er vant til at tænke ud af boksen, og så er hun heller ikke bange for at lege med sproget, hvilket du også vil komme til at mærke.

    Niels Fester

    Niels Fester

    Founding Partner. Programansvarlig Underviser

    Niels er uddannet civilingeniør fra DTU, retning produktion. Han har udbygget sin Lean uddannelse gennem studierejser til Japan og USA. Han har beskæftiget sig med optimering i både service, produktion og administration og udover sine opgaver hos Compass har Niels været fagansvarlig for diplomuddannelsernes Lean og Six Sigma uddannelsesprogrammer. Niels har løst opgaver for Forsvaret, Velux, Region Hovedstaden, Du Pont, Finansministeriet, SAS, Økonomistyrelsen og A.P. Møller – Maersk.

    Camilla Falkvist

    Camilla Falkvist

    Instagram Management Ekspert

    Camilla Falkvist har mere end 10 års erfaring i mediebranchen, et bredt netværk og masser af erfaring med So-Me. Og netop denne erfaring bringer både kursister og samarbejdspartnere stor forretningsmæssig værdi. Camilla har arbejdet intenst og strategisk med Instagram på So-Me bureau og hun har afholdt utallige værdiskabende workshops for både store og små virksomheder. I 2019 startede Camilla sit eget bureau og konsulterer i dag små og store virksomheder og afholder workshops for både nybegyndere og erfarne So-Me eksperter. Camilla lærer dig ‘the basics’ på Instagram, do’s and dont’s og hvordan du udnytter Instagram mediet til din fordel.