E-mail Marketing Kursus

Mailchimp kursus, 1 Dag

Lær E-mail markedsføring med Mailchimp. Og hvordan du udfærdiger en plan for din E-mail markedsføring.

 

Vil du kunne eksekvere processen fra strategi til konkret indhold i din E-mail markedsføring? I Mailchimp får du et super værktøj.

På dette kursus i MailChimp og e-mail marketing får du værktøjer til strategi, planlægning, annonceproduktion og opfølgning på dine e-mail marketing aktiviteter med værktøjet MailChimp. 

På  kursus i e-mail marketing får du erfaringerne med, hvordan du arbejder med E-mail marketing i praksis – “do and dont’s”. Du får ikke kun teori, men også vigtige praktiske værktøjer, som du vil kunne tage direkte i brug, når du kommer hjem for dit MailChimp – e-mail marketing kursus. På e-mail marketing  kurset benyttes markedets mest anvendte værktøj MailChimp, og kurset kunne derfor lige så godt hedde, kursus i MailChimp.

Email Marketing

Kampagne kursus

2 for 1

Læs om rabat

Pris 3.900 kr.

ekskl. moms

Datoer E-Mail marketing kursus

DatoerLokationStatus
17. maj 2021København, Købmagergade 67, 5. sal^
14. juni 2021København, Købmagergade 67, 5. sal^
22. juni 2021København, Købmagergade 67, 5. sal^
08. september 2021København, Købmagergade 67, 5. sal^
10. september 2021København, Købmagergade 67, 5. sal^
27. oktober 2021København, Købmagergade 67, 5. sal^
15. december 2021København, Købmagergade 67, 5. sal^
^ Åben ^ Få ledige ^ Fyldt

mailchimp kursus

Praktisk

  • Undervisning kl. 9.00 - 15.30
  • Frokost på restaurant
  • Kursusmateriale online
  • Medbring egen computer
  • 100 meter fra Nørreport st.

Dit udbytte på e-mail marketing kursus

  • Du lærer alt det vigtige om E-mail markedsføring og MailChimp
  • Lær om E-mail markedsføring strategi
  • Hvordan planlægges din E-mail markedsføring
  • Lær om alle de vigtige E-mail markedsførings værktøjer
  • Typer af E-mail markedsføringsværktøjer og hvad de koster
  • Lær at producere E-mail kampagner i MailChimp
  • Lær at producere indhold til dine E-mail markedsføring målgrupper og segmenter
  • Lær at målrette dine MailChimp annoncer til kundetyper
  • Eksekvering, effektmåling og MailChimp annonce evaluering
  • Kurset indgår også i akademiets online marketing kursus
  • Hør om cases og få de gode eksempler
kursus i digital markedsføring

Du får

N hands-on undervisning
N MailChimp ekspert underviser
N Online kursusmateriale
N Kursus i København C

Tidligere kursister siger

pernille

Pernille

Københavns Universitet

Jeg nød virkelig det lille hold der gjorde det muligt med en masse dialog. Det satte jeg pris på. God underviser og god struktur i undervisningen”. Det er en vigtig del af vores online marketing aktiviteter.

★★★★★

cbs

Patrick Znaty

Copenhagen Business School

“Kursusrammerne og -styringen var god – ikke noget med for få/mange pauser eller forsinkelser ift. sluttidspunkter. Det sætter jeg stor pris på. Jeg kan kun anbefale dette kursus i MailChimp til alle”

★★★★★

Christian

Christian

DSB

“Det var et rigtig udbytterigt kursus, som har sat mange refleksioner i gang og som har givet mig mange håndgribelige værktøjer. Positivt, at der var tid til dialog hvor mange spændende emner”

★★★★★

YouSee

Ivan Danielsen

YouSee

“Det var super at opleve det hele i en sammenhæng. Jeg ville ønske at jeg havde taget kurset allerede for flere år siden. Jeg oplevede en underviser der kunne sit kram”. Tager også online marketing kurset

★★★★☆

Indhold MailChimp kursus

E-mail Marketing

Du vil lære om alt det vigtige indenfor E-mail markedsføring. Hvis du kan bruge disse værktøjer, så kan vores kursus være startskuddet til online succes for dig og din virksomhed. Du vil lære at arbejde struktureret og systematisk med MailChimp E-mail markedsføring. Alt tilpasset din E-mail markedsførings strategi.

MailChimp Kampagnen

Du lærer at udarbejde en kalender, der skal være en hjælp til dig selv, når du skal opsætte dine MailChimp E-mail markedsførings kampagner, og hvorledes de koordineres med dine andre online aktiviteter. Du lærer om målrettede kampagner, så du får det maksimale ud af dine MailChimp E-mail markedsføring aktiviteter.

Opsætning af MailChimp

Du lærer hvordan, du opretter kampagner, der får modtageren til at reflektere over et emne. Emnet kan have direkte eller indirekte relation til din service eller produkt. På den måde lærer du, på dette kursus i MailChimp, hvordan du kan vække interesse hos modtageren, så modtageren får lyst til at fortsætte.

Cases og Opgaver

MailChimp e-mail marketing kurset vil foregå som holdundervisning med en kombination af teori, praktiske eksempler, cases og opgaver. Underviseren er specialist på E-mail markedsførings området, og står klar til at dele egne erfaringer, råd og vejledning. Kurset indgår også som en del af akademiets digitale markedsføring kursus.

Produktion af Kampagner

Du lærer at designe gode E-mail markedsføring kampagner, der matcher netop din målgruppes ønsker og behov. Og for at få succes med E-mail marketing kampagner er det derfor vigtigt, at du kender best practice inden for E-mail markedsføring, og at du har kendskab til, hvordan man planlægger og organiserer produktionen af kampagner.

MailChimp

Hvad er MailChimp E-mail marketing? Hvordan virker det? Hvilke værktøjer finder der på markedet? Og hvordan implementeres det? Det er bare nogle af de spørgsmål, der typisk opstår, når man arbejder med E-mail markedsføring. E-mail markedsføring er en disciplin, der rummer mange facetter. Læs mere om MailChimp.

Kig ind 

Underviser 

Torben Madsen

Torben Madsen

Business Development

Få mere information

Tilmeld dig til kursus i MailChimp e-mail markedsføring her

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Bliv certificeret i digital markedsføring

Deltag på akademiets digitale markedsføring kursus København og bliv certificeret Digital Marketing Manager. Kurset er på 8 dage, og der starter et hold hver måned. 

Torben Madsen

Torben Madsen

Director Business Excellence. LSS MBB

Lean Six Sigma Master Black Belt. Torben er uddannet indenfor strategi, innovation og ledelse på Harvard Business School i Boston, og han har suppleret sin Lean uddannelse hos Toyota i Japan. Han har en tung IT baggrund kombineret med mange års ledelseserfaring som Manager, Divisionschef, Udviklingschef, Kundeservicechef og Continuous Improvement Manager. Torben har erfaring fra både service, produktion og administration, og har arbejdet for TDC, Dansk Kabel TV, Royal Artic, Københavns Kommune, Odense Universitetshospital, Song Networks og Transcom.