E-mail Markedsføring Kursus

Lær Mailchimp E-mail Markedsføring 1 Dag – Med Teknisk Fokus 

Skal du i gang med E-mail markedsføring og MailChimp? Vil du kunne eksekvere processen fra strategi til konkret indhold i din E-mail markedsføring? På dette teknisk fokuserede kursus får du værktøjer til strategi, planlægning, annonceproduktion og opfølgning på dine E-mail markedsføring med værktøjet MailChimp.

På kurset får du erfaringerne med hvordan du arbejder med E-mail markedsføring i praksis – “do and dont’s”. Du får ikke kun teori, men også vigtige praktiske værktøjer som du vil kunne tage direkte i brug, når du kommer hjem for dit E-mail markedsføring kursus. Kurset er et praktisk orienteret ”hands on” kursus. På kurset benyttes det meget udbredte E-mail markedsføring værktøj MailChimp

dit udbytte på e-mail markedsføring kursus

  • Du lærer alt det vigtige om E-mail markedsføring og MailChimp
  • Lær om E-mail markedsføring strategi
  • Hvordan planlægges din E-mail markedsføring
  • Lær om alle de vigtige E-mail markedsførings værktøjer
  • Typer af E-mail markedsføringsværktøjer og hvad de koster
  • Lær at producere E-mail kampagner i MailChimp
  • Lær at producere indhold til dine E-mail markedsføring målgrupper og segmenter
  • Lær at målrette dine MailChimp annoncer til kundetyper
  • Eksekvering, effektmåling og MailChimp annonce evaluering
  • Hør om cases og få de gode eksempler

hvad siger kursisterne

kollega "for Free"

2 for 1

Læs mere her

compass kontor 2

du får

N Max 7 deltagere per hold
N Hands on undervisning
N MailChimp ekspert underviser
N Online kursusmateriale
N Tilfredshedsgaranti

Pris 3.900 kr.

ekskl. moms

kontakt os

Ring på telefon: 48 16 30 81
Send en email til info@comss.dk

kursus datoer

Datoer Sted Underviser
02.nov kl. 9.00-15.30 København, Købmagergade 67 Marie Wengler
05.jan kl. 9.00-15.30 København, Købmagergade 67 Marie Wengler
24.feb kl. 9.00-15.30 København, Købmagergade 67 Marie Wengler
23.mar kl. 9.00-15.30 København, Købmagergade 67 Marie Wengler
22.jun kl. 9.00-15.30 København, Købmagergade 67 Marie Wengler

praktisk

  • Undervisning kl. 9.00 – 15.30
  • Morgenkaffe, frugter, frokost på restaurant, the, kaffe, søde sager
  • Kursusmateriale online
  • Medbring egen computer
  • 100 meter fra Nørreport st.
  • Tilfredshedsgaranti

Pris 3.900 kr.

ekskl. moms

2 kurser

6.900 kr. ekskl. moms
Spar 900 kr.

Tidligere kursister siger …

dsb

Henriette Sørensen

DSB

“Det var et rigtig udbytterigt kursus, som har sat mange refleksioner i gang og som har givet mig mange håndgribelige værktøjer. Positivt, at der var tid til dialog hvor mange spændende emner blev drøftet, også ud over det der var på agendaen. Jeg oplevede underviseren som meget inspirerende.”

★★★★★

cbs

Patrick Znaty

Copenhagen Business School

“Det var fremragende. Når interessen er der, så rammer det plet hver gang. Kursusrammerne og -styringen var god – ikke noget med for få/mange pauser eller forsinkelser ift. sluttidspunkter. Det sætter jeg stor pris på. Jeg kan kun anbefale dette kursus til alle, der måtte overveje det.”

★★★★★

YouSee

Ivan Danielsen

YouSee

“Der var værktøjer jeg ikke havde stiftet bekendtskab med tidligere og hele annoncedelen var ny for mig, og det var super at opleve det hele i en sammenhæng. Jeg ville ønske at jeg havde taget kurset allerede for flere år siden. Jeg oplevede en underviser der selv levede kulturen.

★★★★☆

indhold e-mail markedsføring kursus

E-mail Markedsføring

Du vil lære om alt det vigtige indenfor E-mail markedsføring. Hvis du kan bruge disse værktøjer, så kan vores kursus være startskuddet til online succes for dig og din virksomhed. Du vil lære at arbejde struktureret og systematisk med MailChimp E-mail markedsføring. Alt tilpasset din E-mail markedsførings strategi.

MailChimp Kampagnen

Du lærer at udarbejde en kalender, der skal være en hjælp til dig selv, når du skal opsætte dine MailChimp E-mail markedsførings kampagner, og hvorledes de koordineres med dine andre online aktiviteter. Du lærer om målrettede kampagner, så du får det maksimale ud af dine MailChimp E-mail markedsføring aktiviteter.

Opsætning af MailChimp

Du lærer hvordan du opretter kampagner der får modtageren til at reflektere over et emne. Emnet kan have direkte eller indirekte relation til din service eller produkt. På den måde lærer du hvordan du kan vække interesse hos modtageren, så modtageren får lyst til at fortsætte.

Cases og Opgaver

MailChimp E-mail markedsføring kurset vil foregå som holdundervisning med en kombination af teori, praktiske eksempler, cases og opgaver. Underviseren er specialist på E-mail markedsføring området og har mange års relevant erfaring. Der vil desuden være online inspirationsindlæg fra ledende eksperter på området.

Produktion af Kampagner

Du lærer at designe gode E-mail markedsføring kampagner, der matcher netop din målgruppes ønsker og behov. Og for at få succes med E-mail markedsføring kampagner er det derfor vigtigt, at du kender best practice inden for E-mail markedsføring, og at du har kendskab til, hvordan man planlægger og organiserer produktionen af kampagner.

MailChimp

Hvad er MailChimp E-mail markedsføring? Hvordan virker det? Hvilke værktøjer finder der på markedet? Og hvordan implementeres det? Det er bare nogle af de spørgsmål, der typisk opstår, når man arbejder med E-mail markedsføring. E-mail markedsføring er en disciplin, der rummer mange facetter.

Kig ind 

Underviser 

Rasmus B Olesen

Marie Wengler

Ekspert i digital kommunikation

Få mere information

2 dage

6.900 kr. ekskl. moms
Spar 900 kr.

3 dage

9.900 kr. ekskl. moms
Spar 1.900 kr.

4 dage

12.900 kr. ekskl. moms
Spar 2.900 kr.

Flere dage

Mere Rabat Her
Spar Flere Penge

Tilmeld dig E-mail markedsføring her

restaurant frokost

I København har vi mulighed for at spise på de lokale restauranter nær Compass lokaler på Kultorvet.

Derfor skal du vælge Compass

N Max 7 deltagere per hold
N Hands on undervisning
N Undervisning af eksperter
N Online kursusmateriale
N Tilfredshedsgaranti

Marie Wengler

Ekspert i digital kommunikation og markedsføring.

Marie voksede op med reklame, kommunikation og design, og bruger værktøjerne som sin forlængede arm. Sideløbende med sine opgaver hos Compass, har hun drevet egen selvstændig virksomhed, hvor hun har arbejdet med digital kommunikation og hjulpet både store og små virksomheder. Hun har international erfaring og har deltaget på udstillinger i Berlin og L.A. med flere af sine egne projekter.