PPC Manager Kursus

Bliv Certificeret PPC Manager på 4 Dage 

På dette PPC Manager kursus København lærer du at få det maksimale ud af jeres betalte Google annoncer. Og skal du arbejde målrettet med optimering af jeres Google Adwords kampagner, så indeholder dette kursus i Google Ads netop det du har brug for. Der er rigtig mange penge at hente, og her lærer du hvorledes du får det maksimale ud af jeres annoncekroner.

På PPC Manager kurset (PPC = Pay Per Click) får du erfaringerne med hvordan du arbejder med optimering af jeres betalte kampagner i praksis – “do and don’ts”. Du får ikke kun teori, men også vigtige praktiske værktøjer som du vil kunne tage i brug, når du kommer hjem fra dit PPC Manager kursus. Kurset er praktisk orienteret ”hands-on” kursus. PPC kurset udgøres af 3 vigtige kurser + et ekstra tilvalg.

3 dage + 1 ekstra

  1. Google AdWords 1 dag
  2. Google Ads Udvidet 1 Dag
  3. Google Analytics 1 dag
  4. Frivilligt tilvalg: SEO Kursus, Facebook Annoncering. Instagram Management eller WordPress

Kollega for free

2 for 1

Bring a friend

digital markedsføring

Pris 9.800 kr. 

ekskl. moms

Hvem deltager på PPC Manager kursus?

PPC Manager kurset henvender sig til dig der skal varetage virksomhedens betalte online aktiviteter, og som ikke ønsker at skulle have fat i en ekstern konsulent hver gang i vil ændre på jeres annonce aktivitet. Efter PPC Manger kursus vil du selv kunne varetage annonceaktiviteterne på en omkostnings effektiv måde.

Indhold PPC Manager kursus

Når du går hjem fra PPC Manager kursus vil du være i stand til selv at arbejde med online aktiviteterne, og jeres virksomhed vil få mere for jeres annoncekroner..

Google AdWords modulet

Google AdWords kursus moduler (nu omdøbt til Google Ads) er en direkte måde at møde kunderne på, når de søger på nettet. Og på dette Google AdWords kursus opnår du et solidt kendskab til programmet, og du lærer, hvordan du rammer potentielle kunder i beslutningsfasen.

  • Google Ads strategi
  • Forskellige målretnings muligheder og budstrategier
  • Søgeordsanalyse, søgeordstyper og søgeords volumen
  • Annoncetekster, der resulterer i flere relevante klik
  • Splittests af annoncer og landingssider
  • Remarketing læres på PPC Manager kursus
  • Optimering af kampagner

Du kan her læse mere detaljeret om kurset.

Google AdWords kursus

Google Ads udvidet

På denne dag bygger vi oven på de grundlæggende funktioner i Google Ads. Du får flere værktøjer og annonceringsmuligheder, så du har de bedste forudsætninger for at opnå succes med din Google Ads annoncering. Du vil efter dagen:

  • Google Ads og de mere avancerede funktioner
  • Dynamiske søgeord, søgeannoncer og automatisering
  • Lær hvordan du effektivt kan optimere dine kampagner, så du på sigt kan sænke prisen på dine udgifter og øge kvaliteten af dine annoncer
  • Remarketing og Google Shopping
  • Quality Score

Du kan her læse mere om modulet

Google Analytics

Hvor de besøgende kommer fra? Hvordan har de fundet din hjemmeside? Hvor mange af dine besøgende konverterer? Hvem er de? Hvilke trin går besøgende igennem på din hjemmeside ? Hvor falder de fra inden en konvertering? Disse spørgsmål får du svar på med Google Analytics kurset. Du kan læse mere om modulet her:

Google Analytics kursus

PPC Certificering

Kursus afsluttes med en selvvalgt projektopgave med tilhørende certificering. Du kan her læse mere om akademiets certificering.

Akademiets certificering

kursus

København

Compass København
Købmagergade 67
1150 København

Ring på telefon: 48 16 30 81
Send en e-mail til info@comss.dk

dit udbytte på pPC manager kursus

  • Du bliver certificeret PPC Manager
  • Lær om værktøjerne i Google AdWords og Google Analytics
  • Hvordan designer du din Google AdWords konto
  • Lær at opsætte kampagner, Google Ads grupper, Ads og søgeord
  • Lær om søgeordsanalyse og typer af søgeord
  • Find de rigtige søgeord
  • Optimering af bud på PPC Manager kursus
  • Kampagne og søgeords strategi
  • Lær hvordan du får mest muligt ud af dine kampagne kroner
  • Google Ads kampagne måling
  • Lær om relaterede Google værktøjer, herunder Google Analytics
  • Målsætning og rapportering
  • Lær om Google Analytics
  • Cases og eksempler

Næste PPC Manager kursus datoer

Datoer Ugedag Lokation Emne Underviser
07. Dec 20 Mandag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Ads Thomas Søby
17. Dec 20 Torsdag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Analytics Thomas Søby
21. Jan 21 Mandag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Ads Udvidet Thomas Søby

Kig ind

Tidligere kursister siger …

Kristoffer

Kristoffer

Danske Spil

“Super god undervisning fra kompetente undervisere. Vi fik en stor konkret værktøjskasse, som jeg i større eller mindre grad kan bruge i forbindelse med mine arbejdsopgaver. Rigtig fint med de små hold. 

★★★★★

novo

Pernille Andersen

Novo

“Jeg synes det var et rigtigt spændende kursus, hvor der var plads til både nye og erfarne. Jeg havde kendskab til de fleste værktøjer på forhånd, dog ikke alle. God underviser med praktiske eksempler.”

★★★★★

Casper

Casper

Just Eat

“Super fedt kursus med kompetente medkursister og undervisere. Jeg synes I har et godt fagligt miljø, og jeg kommer til at savne kursusdagene inde hos jer. Gode praktiske øvelser med praktiske eksempler.”

★★★★★

lego

Mie

LEGO

“Mange tak for et godt kursus. Underviseren var fantastisk god til at formidle koncepterne til alle på kurset. Derfor lærte jeg alt meget nemmere og bedre, da jeg fik hjælp til at se det fra andre sider og vinkler. Tak!”

★★★★☆

Værktøjer pPc manager kursus

Google AdWords Kursus

Du lære at opsætte og optimerer omkostningseffektive Google Ads annoncer. Hvilke søgeord virker og hvordan du finder dem. Hvilke kampagner tiltrækker  opmærksomhed og hvordan byder jeg på søgeordene. Du lærer at få maksimal effekt ud af dine kampagnekroner. En del af PPC Manager kursus udgøres af AdWords kurset.

PPC Manager kursus

På dette PPC kursus lærer du hvordan du kan opsætte Google rapporter, så de giver dig netop den viden du ønsker. På kurset vil du lære, hvordan du selv kan definere rapporterne, så du hurtigere kan få de vigtigste nøgletal. Du vil også blive introduceret til de vigtigste nøgletal i Google værktøjerne.

Kampagnernes Effekt

Med Google PPC værktøjerne kan du få informationer om brugeradfærd, trafikmønstre, konverteringer og muligheder for optimering. Efter kurset vil du have opnået en forståelse for Google’s store forretningspotentiale, og du vil have lært, præcis hvordan du kan udnytte dine nye muligheder.

Cases og Opgaver

PCC kurset vil foregå som holdundervisning med en kombination af teori, praktiske eksempler, cases og opgaver. Underviseren er specialist på området og har mange års relevant erfaring med Google PPC Manager kursus værktøjerne. Der vil desuden være online inspirationsindlæg fra specialister.

Google Analytics

På Google Analytics modulet får du svar på spørgsmålene: Hvem er mine kunder, hvor kommer de fra, hvilke sider er de interesseret i, koncerterer de, hvor forlader de siden osv. Alt sammen værdifuld viden om dine kunder og deres adfærd når de besøger ind hjemmeside. Du kan er læse wiki om PPC. 

Ads og Analytics

Hvad kan Google Ads? Hvad kan Google Analytics? Hvilke muligheder er der, og hvordan virker det? Og hvordan implementeres det? Det er bare nogle af de spørgsmål, der typisk opstår, når man arbejder med Google’s PPC værktøjer. Og det er en markedsførings disciplin, der rummer mange facetter.

Undervisere på PPC Manager kursus

Rasmus B Olesen

Rasmus Bang Olesen

SEO Ekspert og Webudvikler

Få mere information

Thomas Søby Andersen

Thomas Søby Andersen

Google Ads og Analytics Ekspert

Få mere information

2 kurser

6.900 kr. ekskl. moms
Spar 900 kr.

3 kurser

9.900 kr. ekskl. moms
Spar 1.900 kr.

4 kurser

12.900 kr. ekskl. moms
Spar 2.900 kr.

Flere dage

Mere Rabat Her
Spar Flere Penge

Tilmeld ppc manager kursus her

Send dit navn og mailadresse til info@comss.dk og angiv hvilket hold du vil på samt ekstra tilvalgskursus med dato. Skriv samtidig hvis der er et eller flere moduler du gerne vil udskyde. “Kollega for free” tilmelding sker samtidigt, og ligeledes ved angivelse af din kollegas navn og mailadresse.

December

Datoer Ugedag Lokation Emne Underviser
07. Dec 20 Mandag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Ads Thomas Søby
17. Dec 20 Torsdag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Analytics Thomas Søby
21. Jan 21 Mandag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Ads Udvidet Thomas Søby

Januar

Datoer Ugedag Lokation Emne Underviser
20. Jan 21 Onsdag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Ads Thomas Søby
21. Jan 21 Tordag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Ads Udvidet Thomas Søby
28. Jan 21 Torsdag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Analytics Thomas Søby

Marts

Datoer Ugedag Lokation Emne Underviser
04. Mar 21 Torsdag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Analytics Thomas Søby
05. Mar21 Fredag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Ads Thomas Søby
25. Mar 21 Mandag Compass, Købmagergade 67, 5, Kbh. Google Ads Udvidet Thomas Søby

restaurant frokost

I København har vi mulighed for at spise på de lokale restauranter nær Compass lokaler på Kultorvet.

praktisk

  • Undervisning kl. 9.00 – 15.30
  • Morgenkaffe, frugter, frokost på restaurant, the, kaffe, søde sager
  • Kursusmateriale online
  • Medbring egen computer
  • 100 meter fra Nørreport st.
  • Certificeret kursus

Derfor skal du vælge Compass

N Max 7 deltagere per hold
N hands-on undervisning
N Undervisning af eksperter
N Online kursusmateriale
N Certificeret kursus

Kollega for free

2 for 1

Bring a friend

Rasmus B Olesen

Rasmus Bang Olesen

SEO Ekspert og Webudvikler

Rasmus Bang Olesen. Rasmus er webnørd med stor kærlighed til SEO. Han er indehaver af Improvize, som leverer strategisk SEO-rådgivning til mindre og mellemstore virksomheder. Han er uddannet datalog fra Aalborg Universitet og har arbejdet mere end 10 år ”hands-on” med udvikling, drift og SEO optimering af websites.

Thomas Søby Andersen

Thomas Søby Andersen

Google Ads og Analytics Ekspert

Thomas Søby Andersen har mere end 12 års erfaring indenfor online markedsføring. I de tidlige år var hans fokus på at lave SEO for egne hjemmesider, men de sidste næsten 5 år har det været som selvstændig freelancer med fokus på Google Ads & Analytics.