PPC Manager Kursus

Inviter Kollega ... "For Free"

Skal du arbejde målrettet med optimering af jeres betalte Google Adwords kampagner, så indeholder denne kursuspakke netop det du har brug for. Du kan selv vælge indhold, men de fleste vælger at tage 4 kurser; Google Ads, Google Ads Udvidet, Google Analytics og Google Tag Manager. 

På PCC Manager kurset får du erfaringerne med hvordan du arbejder med optimering af jeres kampagner i praksis – “do and dont’s”. Du får ikke kun teori, men også vigtige praktiske værktøjer som du vil kunne tage i brug, når du kommer hjem fra dit PCC Manager kursus. Kurset er praktisk orienteret ”hands on” kursus. Du vælger selv 4 ud af 7 vigtige PPC kurser.

4 valgfri moduler

  1. Google Ads – 1 dag
  2. Google Ads udvidet – 1 dag
  3. Google Tag Manager – 1 dag
  4. Google Analytics – 1 dag
  5. Google Analytics m. certificering – 2 dage
  6. SEO – 1 dag
  7. SEO Udvidet – 1 dag

dit udbytte

  • Lær om værktøjerne i Google Adwords og Google Analytics
  • Hvordan designer du din Google Adwords konto
  • Lær at opsætte kampagner, Google Ads grupper, Ads og søgeord
  • Lær om søgeordsanalyse og typer af søgeord
  • Lær om den avancerede funktionalitet i Google Adwords og Analytics
  • Lær hvordan du får mest muligt ud af dine kampagne kroner
  • Google Ads kampagne måling
  • Lær om relaterede Google værktøjer, herunder Google Analytics
  • Målsætning
  • Lær om Google Analytics
  • Alt det nye med Google Tag Manager
  • Cases og eksempler

hvad siger kursisterne

du får

N Max 5 deltagere per hold
N Hands on undervisning
N Undervisning af eksperter
N Online kursusmateriale
N Tilfredshedsgaranti

Pris 9.995 kr. 

ekskl. moms

kontakt os

Ring på telefon: 48 16 30 81
Send en email til info@comss.dk

kollega "for Free"

2 for 1

læs mere her

Undervisere google ads

Thomas Søby Andersen har mere end 12 års erfaring indenfor online markedsføring. I de tidlige år var hans fokus på at lave SEO for egne hjemmesider, men de sidste næsten 5 år har det været som selvstændig freelancer med fokus på Google Ads & Analytics. Han laver både opsætning og optimering for mange forskelligartede kunder, men også mange forskellige opgaver indenfor undervisning & sparring om disse 2 Google-produkter. Tidligere har han også arbejdet hos bureauet Ambition og Bestseller med fokus på Google Ads.

Thomas Søby Andersen

Google Ads og Analytics Ekspert

Rasmus Bang Olesen. Rasmus er webnørd med stor kærlighed til SEO. Han er indehaver af Improvize, som leverer strategisk SEO-rådgivning til mindre og mellemstore virksomheder. Han er uddannet datalog fra Aalborg Universitet og har arbejdet mere end 10 år ”hands on” med udvikling, drift og SEO optimering af websites. På kurset vil du få en grundlæggende viden om SEO og ”hands on” erfaring med de forskellige aspekter af SEO. Du vil lære at arbejde på den lange bane med SEO målsætning og strategi. Du kommer til at stifte bekendtskab med en række online værktøjer, og du vil være godt rustet til at tage kampen op når du kommer hjem.

Rasmus Bang Olesen

SEO Ekspert og Webudvikler

100
Testimonials
her

Tidligere kursister siger …


Jeg synes, at det var et både lærerigt, inspirerende og socialt forløb. Det var en kompetent underviser, som både forstår at formidle komplekst stof, så det sidder på deltagernes rygrad efter forløbet og samtidigt skabe en god stemning blandt deltageren, så alle føler, at de har noget at bidrage med.

Christina Antvorskov

Københavns Kommune


Mange tak for et godt kursus. Underviseren var fantastisk god til at formidle koncepterne til alle på kurset. Derfor lærte jeg alt meget nemmere og bedre, da jeg fik hjælp til at se det fra andre sider og vinkler. Tak! Kurset er anbefalelsesværdigt.

Anders Holm

LEGO

På kurset vil du lære...

ZHvilke Søgeord

Du får svar på hvilke søgeord der virker og hvordan du finder dem. Hvilke søgeord har interesse, og hvilke kampagner tiltrækker ikke opmærksomhed. På dette PCC Manager kursus lærer du om alle mulighederne med Google Ads og Google Analytics. Du lærer at få maksimal effekt ud af dine kampagnekroner.

ZGoogle Rapporter

På dette PCC kursus lærer du hvordan du kan opsætte Google rapporter, så de giver dig netop den viden du ønsker. På kurset vil du lære, hvordan du selv kan definere rapporterne, så du hurtigere kan få de vigtigste nøgletal. Du vil også blive introduceret til de vigtigste nøgletal i Google værktøjerne.

ZKampagne Effekt

Med Google værktøjerne kan du få informationer om brugeradfærd, trafikmønstre, konverteringer og muligheder for optimering. Efter kurset vil du have opnået en forståelse for Google’s store forretningspotentiale, og du vil have lært, præcis hvordan du kan udnytte dine nye muligheder.

Z Cases og Opgaver

PCC kurset vil foregå som holdundervisning med en kombination af teori, praktiske eksempler, cases og opgaver. Underviseren er specialist på området og har mange års relevant erfaring med Google værktøjerne. Der vil desuden være online inspirationsindlæg fra specialister.

Z Valg af Værktøjer

Du lærer at udvælge de gode rapporter, der matcher netop dine ønsker og behov om viden. Og for at få succes med Google værktøjerne er det derfor vigtigt, at du kender best practice inden for området, og at du har kendskab til, hvordan man planlægger og organiserer kampagnearbejdet.

ZAds og Analytics

Hvad er Google Ads? Hvad er Google Analytics? Hvordan virker det? Hvilke værktøjer? Og hvordan implementeres det? Det er bare nogle af de spørgsmål, der typisk opstår, når man arbejder med Google’s værktøjer. Og det er en markedsførings disciplin, der rummer mange facetter.

De bruger også compass …

2 kurser

6.995 kr. ekskl. moms
Spar 995 kr.

3 kurser

9.995 kr. ekskl. moms
Spar 1.990 kr.

4 kurser

12.995 kr. ekskl. moms
Spar 2.985 kr.

Flere Kurser

Mere Rabat Her
Spar Flere Penge

Tilmeld ppc manager her

italiensk frokost

Vi spiser frokost på vores lokale italienske restaurant La Perla i København, 200 meter fra vores kontor. 

Derfor skal du vælge Compass

N Max 5 deltagere per hold
N Hands on undervisning
N Undervisning af eksperter
N Online kursusmateriale
N Tilfredshedsgaranti